Økonomisk rådgivning - på kveldstid

Narvik kommune har økonomiske rådgivere som kan hjelpe deg.

Portrett av gjeldsrådgiver Petter Rønning på rådhusplassen i sentrum av Narvik. - Klikk for stort bildeGjeldsrådgiver Petter Rønning.

Rentene har gått opp samtidig som prisene stiger. Vi har alle fått en strammere økonomi, og for noen av oss kan det rett og slett bli for mye. Sliter du med betalingsvansker, eller har du gjeld som du ikke har kontroll over?

Narvik kommune har økonomiske rådgivere som kan hjelpe deg.

Nå ønsker vi å sjekke interessen for et tilbud om møteavtaler - på kveldstid. Onsdag 5. juli åpner vi for timebestilling mellom klokken 17.30 og 20.30, og du kan enkelt bestille time ved å sende en e-post til petter.ronning@nav.no

Skriv gjerne om du ønsker råd om dagligøkonomi, eller om du har gjeldsproblemer. Vi kan blant annet hjelpe med kartlegging av inkassokrav, oppsett av betalingsplaner og budsjett, for å nevne noe.

Økonomisk rådgivning er et samarbeid mellom Narvik kommune og NAV. Du kan lese mer om tilbudet her:

Økonomisk rådgivning