Narvik svømmehall har åpent i vinterferien

Narvik svømmehall har åpent alle dagene i vinterferien, fra mandag til fredag.

Fra mandag 26. februar til fredag 1. mars har Narvik svømmehall åpent, altså i vinterferie-uken.

• Klokken 10.00-14.00
  • Klokken 17.00-21.00

Vær obs på at mørketidstiltaket vedtatt av kommunestyret fortsatt gjelder - gratis basseng for alle under 18 år: gratis inngang på alle våre basseng i årets to første måneder - for alle barn under 18 år.

Barn under 10 år må ha følge av en badende foresatt. To barn per voksen. Barn over 10 år må være svømmedyktige.

Et svømmedyktig barn behersker grunnleggende svømmeferdigheter som har betydning for trygg ferdsel, selvberging og livredning.

Vi tar forbehold om at det ikke kan være et for stort antall barn uten følge av foresatte i bassenget samtidig, da det vil gå ut over sikkerheten. Vi kan kun ta imot så mange gjester i bassengene som er forsvarlig.

Oversikt alle svømmehallene i Narvik kommune:

Svømmehaller

Plakat med åpningstidene i Narvik svømmehall i vinterferien 2024. - Klikk for stort bilde