INFORMASJONSMØTE - NARVIK KULTURKVARTAL

Narvik kommune og Narvik kulturhus inviterer til informasjonsmøte vedrørende utvikling av nytt kulturkvartal.

Tid: Mandag 9. november kl. 18:00

Sted: Teatersalen, Narvik kulturhus

Ved å tilrettelegge for en tettere samhandling mellom eksisterende kulturmiljøer, er målet å skape et fleksibelt og samlokalisert kulturkvartal i Narvik sentrum. Drømmen er at Narvik kulturkvartal skal være et samlende kraft- og kompetansesenter for regional kulturvekst i de neste 50 år.

Målgruppen for dette informasjonsmøtet er først og fremst alle dere som jobber med frivillig kulturutøvelse i Narvik kommune. Hva kan et samlet og styrket kulturhuskvartal bety for det frivillige kulturlivet i regionen? Kom og si din mening!

Tid: Mandag 9. november kl. 18:00
Sted: Teatersalen, Narvik kulturhus

Grunnet smittevernhensyn, må vi be om påmelding til post@narrvikkulturhus.no innen mandag 9. november kl. 12:00. I påmeldingen oppgis navn, telefonnummer og organisasjon.