Frode, Torill og Caroline er den nye ledergruppen innen oppvekst i Narvik kommune

Oppvekst er et av de største fagområdene i Narvik kommune. Hver dag sørger flere hundre dyktige og dedikerte mennesker for å levere gode tjenester til barn og unge.

Narvik kommune er i utvikling, og som en del av ny organisering har vi opprettet et nytt ledernivå, sektorledere. Stillingene er under kommunalsjef, og overordnet enhetsledere. Sektorlederne vil styrke tjenesteproduksjonen i Narvik kommune.

Organisasjonskart - Narvik kommune

– Jeg er veldig fornøyd med å ha rekruttert inn tre erfarne ledere til stillingene som sektorledere. Sektorlederne blir viktige for å styrke og binde sammen det tverrfaglige arbeidet i kommunalområdet, sier Tommy André Eide, kommunalsjef Oppvekst.

Arbeidsoppgavene for det nye ledernivået er ambisiøst; fagområder skal samles og nye samarbeidsformer skal både utvikles og tas i bruk.

Portrett av Caroline Hvalryg Kimo, sektorleder barn, unge og familie. Bildet er tatt på Stein Rokkans plass utenfor rådhuset i sentrum av Narvik. - Klikk for stort bildeCaroline Hvalryg Kimo, sektorleder barn, unge og familie

– Jeg er takknemlig som får være med å utvikle fremtiden til barn, unge og familie, sammen med dyktige kollegaer i Narvik kommune. Det er en spennende stilling å gå inn i, og jeg har tro på at samhandling innad og mellom sektorene vil kunne gi økt kvalitet på tjenestene, sier Caroline Hvalryg Kimo, sektorleder barn, unge og familie.

Portrett av Frode Bakkejord, sektorleder skole, tatt på Stein Rokkans plass utenfor rådhuset i sentrum av Narvik. - Klikk for stort bildeFrode Bakkejord, sektorleder skole.

– Jeg ser frem til å være med på å utvikle Narvikskolen sammen med dyktige og dedikerte medarbeidere. For at vi skal kunne levere gode og helhetlige tjenester i kommunen, er det nødvendig at de ulike sektorene samarbeider og lærer av hverandre, sier Frode Bakkejord, sektorleder skole.

Portrett av Torill Kufaas Karlsen, sektorleder barnehage, tatt på Stein Rokkans plass ved siden av rådhuset i Narvik sentrum. - Klikk for stort bildeTorill Kufaas Karlsen, sektorleder barnehage.

– Narvikbarnehagen er i stadig utvikling og jeg ser frem til å samarbeide med dyktige medarbeidere. Jobben som sektorleder blir spennende og jeg gleder meg til å komme i gang, sier Torill Kufaas Karlsen, sektorleder barnehage.