Dette er rådmannens forslag til ny skolestruktur

Lars Skjønnås, rådmann Nå i høst behandles den store og viktige saken om hvordan vi organiserer skolene våre i Narvik.

All informasjon rundt saken om skolestruktur er samlet på et sted på Narvik kommunes hjemmesider:

Samleside skolestruktur

Der finner dere alt fra en tidslinje over hva som skjer når, til opptak av det digitale folkemøtet vi hadde tidligere i høst.

Fredag 30. oktober er saken ferdig utredet av administrasjonen, og utredningen og forslaget er tilgjengelig for både politikere og innbyggere. Det er et omfattende dokument, med mange vedlegg.

Selve saksfremlegget, med rådmannens forslag til innstilling, finner dere her:

Saksframlegg skolestruktur 2020

Faktagrunnlaget i saken utdypes ytterligere i vedlegget Rådmannens analyse- og vurderingsdokument:

Rådmannens analyse- og vurderingsdokument

Hele saken, med tilhørende vedlegg, finnes her:

Saksfremlegg med vedlegg

Dette er rådmannen i Narvik kommunes innstilling til politisk behandling. Fremover er dette en sak som er lagt til politisk behandling. Skolestruktur skal behandles i både hovedutvalget for oppvekst og formannskapet.

Deretter skal det til sist behandles i kommunestyret 26. november.

Alle politiske møter i Narvik kommune sendes direkte på vår Youtube-kanal. Ved å følge kanalen får du varsler om direktesendinger:

I tidslinjen for skolestruktur får du bedre oversikt over hva som skjer når i saken om skolestruktur:

Tidslinje skolestruktur