Merkevareplattform for Narvik

Masterplan for reiselivet. Narvik-logo. Felles merkevare-plattform.

Luftfoto av Narvik-halvøya, tatt med drone en vinter ettermiddag. - Klikk for stort bilde Willem Mathlener

Et felles løft mellom reiselivet i Narvikregionen og Narvik kommune har gitt ny energi til reiselivet – og kan gi enda bedre markedsføring av det regionen har å by på.

Narvik står foran en rekke spennende muligheter i årene som kommer. Men mange regioner kjemper for å tiltrekke seg innbyggere, turister og nye arbeidsplasser. Skal valget falle på Narvik trenger vi tydelig kommunikasjon.​

En merkevareplattform er et styringsverktøy når man skal ut å kommunisere. En reklamekampanje, innholdet på en nettside, en stillingsannonse eller mottagelsen av en nysgjerrig journalist. En merkevareplattform skal ivareta en rød tråd i all kommunikasjon, uavhengig av avsender.​

​Jo flere vi er som aktivt bruker merkevareplattformen, jo større sjanse er det for at vi klarer å posisjonere Narvik som et attraktivt sted å bo, jobbe, leve og reise til på besøk.

Designmanual

  • Logo
  • Farger
  • Typografi
  • Grafisk element
  • Bildestil
  • Powerpoint-mal
  • Merkevareplattform

 

Designmanual

  • Masterplan for Narvik som reisemål
  • Bildebank
  • Arrangementskalender
  • Annonsetekst
  • Digital annonse eksempel

 

Bildebank