Ny enhetsleder på Furumoen sykehjem og dagsenter

Hege Olsen Richardsen har takket ja til stillingen som enhetsleder ved Furumoen sykehjem, og starter i jobben fra midten av september.

- Jeg har gleden av å fortelle at Hege Olsen Richardsen har takket ja til stillingen som enhetsleder ved Furumoen sykehjem. Hege Olsen Richardsen starter i jobben fra midten av september, sier Heidi Eriksen Laksaa, kommunalsjef omsorg og mestring i Narvik kommune.

Hege Olsen Richardsen er utdannet sykepleier med en master i praktisk kunnskap. Videre har hun videreutdanning innen helseledelse og veiledning. Hennes arbeidserfaring fra UiT som lektor ved sykepleieutdanningen danner et godt utgangspunkt for Furumoen sin rolle som en viktig praksisarena for utdanning.

Hege Olsen Richardsen kommer fra jobben som sektorleder for helse og omsorg i Gratangen kommune, og tar dermed med seg tverrfaglig erfaring innen geriatri.

- Hege blir et solid tilskudd i vår videreutvikling av helsetjenester i Narvik kommune.

- Jeg gleder meg veldig til å starte  jobben og jeg skal gjøre mitt ytterste for å videreutvikle Furumoen som sykehjem, sier Hege Olsen Richardsen.

Frem til Hege Olsen Richardsen tiltrer konstitueres avdelingsleder Marit Henriksen som enhetsleder.