Siste kommunestyremøte i 2020

Monter Narvik, EVO Narvik og Bompengeselskap Nord har gjort seg fortjent til betegnelsen Miljøfyrtårn bedrift! 17. desember holdes det siste politiske møtet i 2020.

Blant sakene som behandles er:

• Utbygging av avløp i spredt bebyggelse
  • Motorferdsel i Narvik kommune, regulering for fergeleie
  • Spillemidler
  • Heldøgns omsorg og pleie

Monter Narvik, EVO Narvik og Bompengeselskap Nord AS har gjort seg fortjent til Miljøfyrtårn-betegnelsen, og fikk plaketter som beviser det.

Åpne politiske møter i Narvik kommune sendes direkte på kommunens Youtube-kanal. Akkurat nå avvikles flere av de politiske møtene som fjernmøter, men møtene er selvfølgelig fortsatt åpne og tilgjengelige. Noen av møtene arrangeres fysisk, med alle smitteverntiltak.

Ved å følge Narvik kommune på Youtube kan du også få varsler om når direktesendingene starter:

Sakspapirene til kommunestyrets møter finner du på Narvik kommunes innsynsportal:

Sakspapirer 17. desember

Direktelenke til sendingen 17. desember: