Velkommen til digital åpning av Kjøpsvik kulturhus

Onsdag 3. februar klokken 14.00 åpner vi endelig Kjøpsvik kulturhus - en helt ny møteplass midt i sentrum av Kjøpsvik.

Sparebanken Narvik ga Narvik kommune det gamle bankbygget i gave, sammen med en halv million kroner. Narvik kommunestyre bevilget resten, og nå er den nye møteplassen klar til åpning.

- Bygget er ment å være et levende hus for alle. Vi har fått plass til bibliotek, ungdomsklubb, en scene og en plass for lag og foreninger å møtes, sier Randi Melgaard, kultursjef i Narvik kommune.

Åpningen gjennomføres digitalt, på grunn av korona-restriksjoner. Du kan følge åpningen her på Narvik kommunes hjemmesider.

• Biblioteket vil ha åpent for publikum fra klokken 16.00 frem til klokken 19.00 3. februar.
  • Ellers vil åpningstidene være daglig fra klokken 12.00 - 18.00 og lørdag fra 1200 - 1500.

På grunn av smittevern kan kun 10 personer være inne i lokalet samtidig!

Velkommen!

Kontaktperson: