Spør Børre

Nå er endelig Narvik kommunes chatbot Børre tilgjengelig døgnet rundt på Narvik kommunes nettside narvik.kommune.no, også i helger og helligdager.

Børre blir stadig smartere og svarer deg på mange spørsmål - men ikke alle. Vi ber deg derfor være litt tålmodig med Børre siden han er ny og må lære å svare på nye spørsmål hele tiden.

Tusen takk for din tålmodighet!

Børre kan hjelpe deg med spørsmål om for eksempel barnehager, åpningstider, søknader, osv. Et tips kan være at du spør Børre om: ”hva kan du svare på.” Børre lister da opp en rekke temaer han kan svare på.

Børre er flinkest til å svare på korte og direkte spørsmål. Det gjør at du får bedre svar på akkurat det du lurer på, når det passer for deg.

Skriv gjerne en kort spørresetning og ikke bare et enkelt ord.

Du må tørre å spørre Børre :)

Du kan også ringe servicetorget mellom klokken 08:00 - 15:30 man - fre på telefon 76 91 20 00 eller kommer innom på Narvik rådhus og spør oss i servicetorget.