Skolestart 8. trinn

Torsdag 6. august var det ny politisk behandling av vedtaket om midlertidig flytting av elever på åttende trinn på Ankenes skole. Følgende ble da vedtatt av Narvik kommunestyre.

Nå er det avklart hvordan skolestart for åttende klassetrinn på Ankenes skole og Narvik ungdomsskole blir gjennomført.

Torsdag 6. august var det ny politisk behandling av vedtaket om midlertidig flytting av elever på åttende trinn på Ankenes skole. Følgende ble da vedtatt av Narvik kommunestyre:

• Åttende klassetrinn som skulle starte opp ved Ankenes skole for skoleåret 2020/2021 blir midlertidig flyttet for skoleåret 2020/2021 til Narvik ungdomsskole.
  • Valg av rehabiliteringstiltak ved Ankenes skole utsettes i påvente av vedtak i sak om ny skolestruktur.

Sakspapirene til kommunestyret finner dere på Narvik kommunes hjemmesider. Vi anbefaler alle som ønsker å vite mer å lese papirene.

Sak 120/20 - Tiltak ved Ankenes skole på grunn av 5 stengte klasserom

Politiske møter sendes på Narvik kommunes Youtube-kanal. Debatten og behandlingen kan du se i opptak her:

Opptak ekstraordinært kommunestyremøte 6/8

med vennlig hilsen