Samfunnseffekter av grønne etableringer i Narvik - direktesending

Direktesending og opptak - analyse av samfunnseffekter.

Seniorøkonom Øyvind Vennerød i Menon Economics presenterer analysen av samfunnseffekten i kommunestyresalen i Narvik kommune. Til høyre på bildet er en presentasjon på veggen, mens Vennerød står på talerstolen. I forgrunnen av bildet er tilhørere. - Klikk for stort bildeSeniorøkonom Øyvind Vennerød i Menn Economics presenterer rapporten i kommunestyresalen på rådhuset i Narvik.

Menon Economics presenteerte mandag 6. mai en analyse av direkte og indirekte samfunnseffekter som kan komme i kjølvannet av planlagte nyetableringer i Narvik kommune. Det er blant annet gjort beregninger av sysselsettingseffekter, og betydningen etableringene kan ha for befolkningsutviklingen.

Hele rapporten kan du lese her:

Samfunnseffekter av grønne etableringer i Narvik

Rapporten ble lagt frem mandag 6. mai klokken 09.00. Her kan du se direktesendingen i opptak:

Rapporten presenteres av seniorøkonom Øyvind Vennerød i Menon Economics, og fylkesrådsleder Svein Eggesvik, ordfører Rune Edvardsen og rådmann Lars Skjønnås vil holde innlegg.