Regional frivillighetskonferanse lørdag 19. november

Lørdag 19. november arranger Narvik kommune i samarbeid med Nordland fylkeskommune regional frivillighetskonferanse.

Lena Hope, kultursjef i Narvik kommune, Emil Bjørnå, daglig leder i Midtre Hålogaland Friluftsråd og Vegard Lind Jæger, styreleder i Narvik Frivilligsentral.

Lørdag 19. november er det regional frivillighetskonferanse På Quality Hotel Grand Royal i Narvik fra 10.00 - 16.00.

Konferansen er gratis og vi ønsker å samle så mange som mulig fra regionens lag, foreninger, kulturorganisasjoner etc. Arrangører er Narvik kommune, Narvik Frivilligsentral, Midtre Hålogaland friluftsråd, i samarbeid med Nordland Fylkeskommune.

Konferansen har som mål å synliggjøre alt det flotte som gjøres av frivilligheten i regionen og diskutere muligheter og utfordringer som ligger i frivillig sektor.

Det er mulig å melde på flere fra hvert lag/forening/organisasjon, det er bare å sende inn skjemaet en gang til for hver deltaker!

Påmelding - frivillighetskonferanse

Det vil bli servert wraps til lunsj, i tillegg til forfriskende smoothier, frukt og popkorn og is. Og selvfølgelig kaffe og te.

Har du spørsmål kan du ta kontakt med vegard.jager@narvik.kommune.no eller lena.hope@narvik.kommune.no

Kulturelt innslag v/Flere Farger
Åpning
Inkludering gjennom idrett v/Anders Horne, NOR Håndballklubb