Politiske møter - fra hjemmekontor!

Hovedutvalg plan og utvikling

Kommuneoverlegen i Narvik kommune har i en egen lovforskrift fastsatt i lov flere tiltak for forebygging av koronavirus.

Der heter det blant annet at all møtevirksomhet, kurs og seminarer med fysisk tilstedeværelse bør ikke gjennomføres med mer enn 5 personer tilstede. Hele forskriften finner du her.

Det gir utfordringer også for gjennomføringen av politiske møter. Samtidig skal samfunnet fungere som normalt, i den grad det er mulig i den situasjonen vi alle er i nå.

Hovedutvalg oppvekst

I Narvik gjennomføres de politiske møtene som planlagt, men på video. Først ut er hovedutvalgene, deretter formannskapet og til sist kommunestyremøtet.

Sakspapirene finner du i møteplanen.

Opptak av alle møtene vil bli lagt på kommunens Youtube-kanal.

I den grad det lar seg løse teknisk vil møtene også sendes direkte. Vi ber om forståelse for at ikke all teknikken fungerer 100 % fra første forsøk, men det vil bare bli bedre!

Samtidig ber vi om forståelse for at noen saker bli utsatt og deler av den offentlig forvaltningen kan ta noe lengre tid akkurat nå.

Her finner du en oversikt over hvem av politikerne som sitter i de ulike utvalgene, og kontaktinformasjon til alle politikerne.
Hovedutvalg i plan og utvikling