Ole Tobias Olsen er ansatt som kommunalsjef for Helse og velferd

Ole Tobias Olsen Ole Tobias Olsen (37) er ansatt som kommunalsjef for kommunalområdet Helse og velferd i Narvik kommune.

I dag er han seksjonsleder ved akuttmottaket på UNN Narvik.

Ole Tobias Olsen kommer opprinnelig fra Kjøpsvik og bor i Narvik. Han har en bachelor i sykepleie og fullfører nå en master i helseledelse I tillegg har han jobbet flere år i Forsvaret.

Ole Tobias Olsen er den siste brikken i ledergruppen i Narvik kommune, og kommunen får når han tiltrer en fulltallig ledelse. Han tiltrer i stillingen 3. august 2020.

- Vi er veldig fornøyd med å få Ole Tobias Olsen med på laget, og at han vil være med å utvikle kommunalområdet Helse og velferd i Narvik kommune, sier rådmann Lars Skjønnås.

Heidi E. Laksaa er i dag kommunalsjef både for kommunalområdet Helse og velferd og Omsorg og mestring. Etter at Ole Tobias Olsen starter i jobben vil hun kunne konsentrere seg om jobben som kommunalsjef for Omsorg og mestring.