Nytt møte i nettverket LINK

Har du hørt om LINK Narvik? Et nettverk for unge voksne, en sosial møteplass hvor vi samtidig lærer noe nytt!

Bilde av deler av det nye styret i LINK Narvik. Fra venstre: Ida, Torben, Ayah, Marita og Anette, inkludert flere som ikke kunne være med på bildet.  - Klikk for stort bildeNettverket har nå et nytt styre: Ida, Torben, Ayah, Marita og Anette, inkludert flere som ikke kunne være med på bildet. De inviterer nå til nytt treff på Malmen onsdag 15. mars klokken 18.00.

LINK Narvik vil bidra til at flere velger å komme til og blir værende i kommunen.

LINK Narvik Facebook

LINK Narvik hjemmeside

Det skal være gøy å bo her! Som nettverk har vi som mål å legge til rette for at unge voksne i regionen kan bygge personlige og profesjonelle nettverk, samt være et bindeledd mellom unge voksne og næringslivet.

Vi oppfordrer næringslivet i regionen til å informere sine ansatte om LINK, samt se på muligheten til å bidra som støttepartnere. Vi er helt avhengig av å få inn mer midler for å kunne arrangere de større aktivitetene som skal øke kompetansen til medlemmene i nettverket.

Prosjektleder er Narvik kommunes tilflytterkoordinator, Ida Mari F. Larsen, og hun kan kontaktes for mer informasjon.