Ny enhetsleder HR

Charlotte Bartholsen Greger er ansatt som ny enhetsleder på HR i Narvik kommune. Hun har vært konstituert i stillingen siden 15. august.

Det er med glede at jeg kan informere om at Charlotte har takket ja til stillingen og vil lede kommunens HR-enhet. Charlotte vil med sin kunnskap og erfaring være en viktig pådriver i arbeidet med å levere gode tjenester til innbyggerne i Narvik, sier kommunalsjef for Virksomhetsstyring Rolf M. Lossius.

Charlotte er utdannet jurist, og har lang erfaring som advokat både fra privat og offentlig sektor. Charlotte har spesialisert seg i arbeidsrett, og hun har erfaring med juridisk rådgivning innenfor arbeidsretten med hovedfokus på organisasjonsutviklingsprosesser.

Charlotte Bartholsen Greger har blant annet jobbet hos kommuneadvokaten, som advokat ved Eurojuris Nord AS og tiltrådte i årsskiftet som HR-rådgiver i kommunen. Hun tar dermed med seg allsidig erfaring inn i jobben.

Jeg gleder meg til fortsettelsen, og ser frem til å videreutvikle HR-enheten. Det er virkelig en flott gjeng med mye kompetanse og positivitet. Jeg skal gjøre mitt ytterste for å sikre gode prosesser i videreutviklingen av kommunen, sier Charlotte Bartholsen Greger.