Narvik rigger for vekst - og nå trenger vi din hjelp for å definere vår felles merkevare

Luftfoto av Narvikhalvøya en solskinnsdag. - Klikk for stort bilde Thomas Mkal Berg-Nilsen/Visit Narvik

I årene som kommer trenger vi flere flinke folk som kan jobbe i offentlig og privat sektor. Vi trenger også flere gjester til vår fantastiske region.

Narvik kommune og Visit Narvik jobber med å etablere en felles plattform for markedsføring. Vi må snakke med felles stemme og forklare hvorfor det er verdt å komme hit, enten på besøk eller å bosette seg.

Vi leter nå etter folkets meninger, som forteller hva som gjør livet godt å leve her - og ikke minst - hva slags samfunn vi ønsker å utvikle, når man i årene fremover skal lykkes med å etablere både arbeidsplasser og bedre infrastruktur.

Vi vil gjerne høre din mening og ved å svare på 3 korte spørsmål hjelper du oss på veien videre mot en felles markedsføring fra byen vi er så glad i.

Følg lenken til spørreundersøkelsen:

Spørreundersøkelse felles markedsføring

Svarfrist er 15. juni, og undersøkelsen er helt anonym.