Markering for avtroppende kultursjef

I går, 31. august, ble det avholdt en markering for avtroppende kultursjef Randi Melgaard som hadde sin siste arbeidsdag. Randi blir nå aktiv pensjonist etter over 20 år i kommunen, og 19 år som kultursjef.

Kommuneledelsen, medarbeidere og samarbeidspartnere takket Randi for hennes innsats som kultursjef. Kulturskolens sangsolister Meline Enoksen (7) og Thea Ingebrigtsen (11)  fremførte to utvalgte stykker til markeringen.

Randi kom til Narvik for å være prosjektleder i forbindelse med 100-årsjubileet, og har siden den gang bidratt til en stor utvikling på kulturområdet i både gamle og nye Narvik kommune.

Takk for innsatsen og lykke til i neste livsfase.

Lena Hope starter i stillingen som kultursjef 15.9. Inntil denne datoen sendes henvendelser til kultursjefen til ass. rådmann Lars Norman Andersen.