Invitasjon til lansering av Narviks nye merkevareplattform og masterplan

Narvik kommune og Visit Narvik inviterer til spennende lansering av Narviks nye merkevareplattform, samt masterplan for Narvik som reisemål.

Plakat med tid og sted for lanseringsmøte. - Klikk for stort bilde

Hvordan kan vi sammen gjøre Narvik attraktiv for næringsliv, tilflyttere, og etablerere? Enten du skal markedsføre en ledig stilling, presentere Narvik i ulike sammenhenger, eller kjenner noen som vurderer å flytte hit eller etablere sin virksomhet her, er det avgjørende å kommunisere våre styrker på en overbevisende og samstemt måte.

• Tid: Onsdag 17. januar klokken 19.00-19.30
  • Sted: Kommunestyresalen på rådhuset.
  • Lenke til arrangement på Facebook.
  • Møtet sendes direkte på Narvik kommunes Youtube-kanal

Direktesending - Youtube

Bli med og finn ut av hva som definerer Narvik by og kommune, og hvilke fordeler vi tilbyr! Enten du er fra næringslivet, en stolt innbygger, en reiselivsentusiast, student, offentlig ansatt, eller bare nysgjerrig, er dette noe du må få med deg!

La oss sammen snakke om et Narvik som inspirerer!

Målgrupper: Næringsliv, innbyggere, reiseliv, elever, offentlig ansatte, samarbeidspartnere, involverte, og øvrig interesserte.

Den nye merkevareplattformen for Narvik, med målgrupper næringsliv, tilflyttere, besøkende og innbyggere, den nye masterplanen for Narvik som reisemål, og den nye logoen og profilen for Visit Narvik presenteres.

Vel møtt!