Innbyggerundersøkelse om reiseliv

Hvordan lever vi med reiseliv?

Bilde av en ung jente på tur på Håfjellet. - Klikk for stort bildeTurbilde fra Håfjellet Visit Narvik

I 2021 gjennomførte Visit Narvik og Narvik kommune en innbyggerundersøkelse i Narvikregionen, for å få innsikt i hvordan innbyggerne lever med reiseliv og hvilket syn de har på reiselivsutviklingen.

Nå er tiden inne for en ny undersøkelse.

Undersøkelsen skal gi ny kunnskap på videreutvikling av vår region som reisemål, og resultatene herfra vil brukes i vårt videre arbeid med bærekraftig reiselivsutvikling.

Undersøkelsen vi nå ønsker du skal svare på, er en del av arbeidet for å re-sertifisere Narvikregionen som Bærekraftig reisemål. Undersøkelsen er basert på veiledning fra Innovasjon Norge og bygger på en nasjonal standard, for å kunne sammenligne reisemålene med hverandre, samt sammenligne utviklingen på reisemålene over tid.

Det vil ta ca 3-4 minutter å svare på spørsmålene.

Reiselivsundersøkelse