Ingeborg er ny enhetsleder på Ballangen skole

Ingeborg Fagerbakk Samuelsen er ansatt som ny enhetsleder på Ballangen skole.

Hun har vært konstituert i stillingen siden mars 2023.

– Ingeborg starter i jobben umiddelbart. Hun har allerede vært konstituert en tid, og jeg er trygg på at dette blir veldig bra for både vår nyeste rektor og skolen, sier Tommy André Eide, kommunalsjef Oppvekst i Narvik kommune.

– Jeg ønsker henne lykke til i arbeidet, og ser frem til et godt og utviklende samarbeid.

Ballangen skole er en kombinert barne- og ungdomsskole med 220 elever fra 1.-10.trinn. Skolens SFO har plass til 40 elever.

Du husker kanskje annonse-kampanjen hvor søkte etter ny enhetsleder - da en uslipt eller glitrende diamant?

Ballangen skole søker ny rektor

Det viste seg at vi ikke måtte lete langt unna for å finne diamanten - hun var allerede konstituert i jobben.

– Dette blir veldig spennende. Jeg har vært konstituert en periode, men nå starter jeg jobben på ordentlig, og jeg gleder meg veldig til å fortsette å utvikle den fine skolen vår, sier Ingeborg Fagerbakk Samuelsen.

– Det blir spennende å få lov til å fortsette å jobbe på et av de vakreste stedene i Narvik - Ballangen.