Informasjonsmøte 'Områderegulering av Frydenlund, Narvik'

Narvik kommune har igangsatt arbeidet med områderegulering av flere kvartal på Frydenlund for å legge til rette for bygging av ny barneskole og ny samlokalisert videregående skole. Det er tidligere annonsert oppstart av planarbeidet med 3. mai som frist for kommentarer. Her innbys til informasjonsmøte på Rådhuset onsdag 24. april kl. 18:00.

På møtet vil det orienteres om de foreløpige tanker rundt planarbeidet med overordnet trafikkforhold og utbyggingsplanene for videregående skole og barneskolen. Planarbeidet er helt i begynnerfasen og det vil under møtet være ønskelig å høre kommentarer fra beboerne i strøket.

Det vil være orientering fra planleggerne, siv.ark. mnal Gisle Jakhelln, BOARCH arkitekter a.s, fra kommunens eiendomskontor v/Idar Heimdal Espe og fra Nordland fylkeskommune eiendomssjef Kurt Solaas. Representant fra Areal- og samfunnsutvikling, Narvik kommune, vil også være til stede.

Eventuelle spørsmål kan sendes BOARCH arkitekter a.s, postboks 324, 8001 Bodø eller gisle@boarch.no, med kopi til Areal- og samfunnsutvikling, Narvik kommune, postboks 64, 8501 Narvik.