Informasjonsmøte og markedsdialog om statlig kontorfellesskap

Statens hus Narvik og Narvik kommune inviterer eiendomsutviklere til informasjonsmøte med påfølgende markedsdialog vedrørende fremtidig kontorfellesskap for statlige virksomheter i Narvik.

Hvor

Narvik rådhus, tirsdag 27. juni kl. 15:00-17:00

Mål

De overordnede effektmålene er å fremme økt samhandling, bedre brukeropplevelse og økt attraktivitet for lokalisering av statlige arbeidsplasser i Narvik. Gjennom dialogen ønsker vi å finne en samarbeidspartner som kan være med på en langsiktig utvikling av et kontorfellesskap for statlige virksomheter i Narvik.

På kort sikt er målsettingen å etablere en kontorhub for statlige arbeidsplasser. Denne skal gi muligheter for virksomheter med behov for kontorplasser til ambulerende og/eller stedsuavhengige arbeidsplasser. Dette gjelder også virksomheter som i dag ikke er fast lokalisert i Narvik, men som gjennom fellesføringer er anmodet om å tilrettelegge for stedsuavhengig arbeid. I påfølgende faser vil man søke å realisere en tettere, permanent samlokalisering av de statlige virksomhetene i Narvik.

Ønsker du å komme?

Svar utbedes til gaute.skoglund@narvik.kommune.no innen fredag 23. juni.