Hovedutvalg 13. april - arbeid med kommuneplan

Felles orientering om kommuneplanen for de 3 hovedutvalgene. Tirsdag 13. april er det felles orientering og arbeid med kommuneplanen for alle de 3 hovedutvalgene i Narvik kommune.

I hovedutvalgenes møter 13. april jobber alle de 3 hovedutvalgene med kommuneplanen, i tillegg til politisk saksgang.

Alle møtene sendes direkte på Narvik kommunes Youtube-kanal. Ved å følge Narvik kommune på Youtube får du varslinger om alle direktesendinger fra Narvik kommune:

Direktelenke til orienteringen om kommuneplan:

Sakspapirer for hovedutvalgene finner du her:

Sakspapirer oppvekst og kultur

Sakspapirer plan og utvikling

Sakspapirer helse og omsorg

Etter den felles orienteringen for hovedutvalgene deler hovedutvalgene seg i tre, og diskuterer hvordan arbeidet med kommuneplanen påvirker deres respektive områder.

Direktelenker til sendingen av hovedutvalgene, og deres diskusjon rundt kommuneplan: