Folkehelseuka 2022 12. - 18. September

Det skjer mye godt og positivt folkehelsearbeid i Nordland.
Nordland fylkeskommune arrangerer fem webinarer i Folkehelseuka 2022 i uke 37 (12.-18 September).

Det er gratis å delta, men du må være påmeldt. Er du påmeldt, kan du også se webinarene en tid etter direktesending. Her finner du mer informasjon om webinarene og påmeldingslinker:
Webinarer folkehelseuka 2022

I forbindelse med folkehelseuka 2022 ønsker Narvik kommune å informere om oversiktsarbeidet som nylig er utført her hos oss. Arbeidet som er gjort handler om å fremskaffe en god oversikt over helsetilstand, påvirkningsfaktorer, folkehelseutfordringer og ressurser i egen kommune. Den 01.01.2022 ble oversiktsdokumentet vedtatt i kommunestyret. Er du interessert i å lese oversiktsdokumentet, finner du det her.

Friskliv og mestring har også to åpne gruppetreninger den 13. og 15. september. De starter klokken 13:30, og oppmøte er på Jaklamyra. I tillegg skal det også være en frisklivstur i Ballangen den 14. september. Her vil det komme mer info via Friskliv og Mestring Narvik sin facebookside.