Felleskjøkkenet leverer snart middager til hjemmeboende

Fra slutten av januar starter Narvik kommunes felleskjøkken med distribusjon av middager til hjemmeboende.

Felleskjøkkenet vil i løpet av de neste ukene ta kontakt med de som har vært kunder hos Agenda, for å avklare fremtidige bestillinger. Disse kunne ut desember i fjor bestille middag fra Agenda.

Det vil bli opprettet et eget telefonnummer og e-post som kontaktpunkt. Mer informasjon kommer.

Agendas produksjonskjøkken leverte middager til både hjemmeboende og Kveldssol Kro i Alleen borettslag.

– Agendas beslutning om å avvikle sitt produksjonskjøkken kom litt brått på. Vi prioriterer nå først en ordning som sørger for middager til hjemmeboende generelt, og så starter vi arbeidet med tilbudet ved kroa, sier Heidi Eriksen Laksaa, kommunalsjef helse i Narvik kommune.