Fagdag på Narvik bibliotek

Torsdag 4.april var det fagdag på Narvik bibliotek med alle skolebibliotekarene i Narvik kommune.

Narvik bibliotek under enhet Kultur i Narvik kommune har sikret midler fra Nasjonalbiblioteket for å etablere nye nettverk. Disse midlene blir anvendt til å støtte skolebibliotekene rundt om i Narvik kommune, slik at de kan utvikle egne nettverk. Videre vil de motta veiledning fra en erfaren bibliotekar for oppstarthjelp, inkludert bistand med kassering og organisering.

-Det var rett og slett utrolig artig og nyttig å få samlet denne flotte og engasjerte gjengen til en fagdag med erfaringsutveksling og ståstedsanalyser, tips og triks og ny lærdom begge veier! Vi gleder oss til fortsettelsen!, sier bibliotekleder Marit Edvardsen.