Erkjentlighetsmarkering for jubilanter og pensjonister i Narvik kommune

Narvik kommune inviterte ansatte med 25- og 40-års tjeneste til arrangement i Rådhuskafeen i Narvik rådhus onsdag 19. juni 2019 og pensjonister likeså fredag 21. juni 2019.

Ordfører Rune Edvardsen og assisterende rådmann Lars Norman Andersen overrakte erkjentlighetsgave til jubilanter og pensjonister og takket for god innsats gjennom mange år. Tre elever fra Narvik kulturskole beriket arrangementet med vakker sang, og gjestene fikk tid til hyggelig prat med kake og kaffe.

Jubilanter og pensjonister mottok denne hilsenen fra ordfører og rådmann:

”Takk for din innsats for Narvik kommune gjennom 25 år eller mer!”

I disse årene har det skjedd en hurtig og formidabel utvikling som du har vært med på å skape. Ditt bidrag har vært med å fremme den kommunale tjenesten slik at vi i dag kan være stolt av det vi som kommune leverer til alle våre ansatte og innbyggere.”

De som fortsatt er i jobb i Narvik kommune fikk videre denne hilsenen:
”Vi ser fortsatt fram til å kunne benytte deres kompetanse i vår videre utvikling til å bli en enda bedre kommune”,
mens pensjonistene ble hilst med:  ”Til lykke med pensjonisttilværelsen!”