Du er velkommen til kick-off hvor vi sammen skal sette kursen mot fremtiden!

Torsdag 31. oktober, kl. 17.00-20.00
Sted: Quality Hotel, Narvik.

Til kick-off inviteres både innbyggere, næringsliv, politikere, interesseorganisasjoner, tenketanker og kommune for å høre om, og for å gi innspill, til hvordan et smartere Narvik vil kunne se ut.

Er det gratis wifi uten- og innendørs? Null klimagassutslipp? Et godt kollektivtilbud/transporttilbud i form av autonome busser, utlån/leie av elsykler/elsparker? Digitale løsninger som gjør at du kan bo lengre hjemme istedenfor å flytte til sykehjem? Eller noe helt annet? Noen lokale aktører vil sette tonen for arrangementet gjennom å presentere sine beste idéer for «Smart Narvik».

Narvik kommune, Nordkraft og Narvik Havn har inngått en samarbeidsavtale med Smart Innovation Norway, der man sammen skal gjennomføre programmet «Smart Narvik». Her skal man jobbe med innovasjon, ny teknologi og bærekraftig samfunnsutvikling – i samarbeid med næringsliv, akademia, innbyggere og det offentlige. Målet er å få til konkrete, synlige og praktiske resultater som blant annet vil bidra til økt bolyst og nye arbeidsplasser.
Les mer på nettsidene til Smart Narvik. Det vil bli lett servering med Halloween som tema. Utkledning er frivillig.

For mer informasjon og påmelding se: smartnarvik.no