Direktesending - hovedutvalg 10. november

Hovedutvalgets møte 10. november er et av de fysiske møtene. 10. november er det møter i alle de 3 hovedutvalgene i Narvik kommune.

Tirsdag 10 november klokken 10.00 er det møter i alle de 3 hovedutvalgene i Narvik kommune.

Åpne politiske møter i Narvik kommune sendes direkte på kommunens Youtube-kanal. Akkurat nå avvikles flere av de politiske møtene som fjernmøter, men møtene er selvfølgelig fortsatt åpne og tilgjengelige. Noen av møtene arrangeres fysisk, med alle smitteverntiltak.

Ved å følge Narvik kommune på Youtube kan du også få varsler om når direktesendingene starter:

Sakspapirer finner du på Narvik kommunes innsynsportal:

Innsynsportal

Vær obs på at det er en felles orientering for hovedutvalgene oppvekst og helse - slik at første del av direktesendingene 10. november er felles for disse to hovedutvalg.

Direktelenke til sendingen av hovedutvalget for oppvekst og kultur:

Direktelenke til sendingen av hovedutvalget for plan og utvikling:

Direktelenke til sendingen av hovedutvalget for helse og omsorg: