Byduell Harstad vs. Narvik. Hvem er sprekest mot våren?

To byer som elsker å konkurrere møtes til munter byduell over noen uker for å riste løs vinterdvalen og komme seg i form til våren. En hockeyfrelst kulturby med store alpine VM-ambisjoner eller sykkelgale harstadværinger der ingenting er umulig? Hvem finner punkter i byen og vinner premier?

For å delta laster du ned ENNEM-appen på App-store eller Google Play og kan sette i gang. Har du spørsmål finner du svar på ennem.no Her kan du se status og premiebank, konkurranser og oversikt. I appen får man vite hvor langt man går eller hvordan man ligger an i bykampen.

KONKURRANSEN VARER FREM TIL 26. MAI 2019.

Innbyggere, bedrifter og kommunene deltar i konkurranse med glimt i øyet og sol i ansiktet. Bli med på en morsom måte å komme seg ut av sofaen og treffe folk på. Her gjelder det ikke å gå lengst eller fortest, men å trives med å gå, jogge eller sykle på tur, aller helst sammen med gode venner.

ENNEM handler om å oppleve gleden av å komme seg ut i frisk luft og nyte turen. Et nordnorsk konsept som skal skape glede, overraskelser og kanskje noen nye venner gjennom å være i aktivitet.

ENNEM er en digital løsning med nettside og app som gir deg morsomme utforinger og litt konkurranse med glimt i øyet. Og ikke minst – alle kan vinne ulike premier underveis. Byduellen med Narvik og Harstad er en test av konseptet som skal igangsettes for fullt til høsten for alle i Nord-Norge. Vi er derfor takknemlige for alle innspill og tilbakemeldinger.

ENNEM er utviklet av selskapet Sportif AS og har med seg blant andre Vegard Ulvang, Dag Otto Lauritzen og Knut-Eirik Dybdal. Hensikten er å bidra til mindre inaktivitet og stillesitting gjennom motiverende prosjekter for moderat fysisk aktivitet og skape en plattform for få venner og komme ut av ensomhet.

OBS! Vi har fått tilbakemelding fra flere som har utfordringer med å logge seg inn i appen og har mottatt følgende forslag til løsning:

1. Last ned app på Appstore/Google Play
  2. Register deg i appen som «Ny bruker»
  3. Gå gjennom hele registeringsfasen og register Narvik kommune som arbeidsgiver/selskap.
  4. Ved feil i registering, som f. eks «Feil email eller passord», trykk på «Glemt passord» og lag nytt passord ved ny innlogging

Dette må gjøres via mobiltelefon.

Thomas Johansen Breivik

Idrettskonsulent