Alle skoler drifter som normalt i Narvik kommune

Kartet viser områder påvirket av stormen "Ingunn". - Klikk for stort bildeKartet viser områder påvirket av stormen "Ingunn".

Onsdag kveld kommer ekstremværet “Ingunn” inn i Norskehavet og går nordover langs kysten av Nordland først på dagen torsdag.

Det er meldt farevarsel for blant annet hele Nordland. Lengre sør i fylket er det meldt rødt farevarsel, mens i vår del av Nordland er det meldt oransje farevarsel.

I samråd med anbefalinger fra fylkesberedskapssjef i Statsforvalter i Nordland holder Narvik kommune alle skoler åpne som vanlig.

Ved eventuelle endringer kontaktes foresatte direkte gjennom Visma Flyt skole.

Boreal har valgt å kansellere busstrafikken og bussrutene i Ofoten torsdag 1. februar.

Værsituasjonen følges nøye av både meteorologene og kriseledelsen i Narvik kommune. Du kan selv følge farevarslene for Narvik på yr.no

Narvik - YR.no