7 nye sektorledere

Narvik kommune er i utvikling - og vi oppretter nå et helt nytt ledernivå i kommunen.

Vi søker nå etter 7 sektorledere til å forme nye generasjoner, samle fagområder innen helse, skape nye former for samarbeid, skape god barndom, gjøre Narvik enda vakrere og mye mer.

Bli med å utvikle fremtiden - 7 sektorledere

Sektorleder-stillingene er en del av en omstillingsprosess, og en evaluering av Narvik kommmunes administrasjon, etter opprettelsen av nye Narvik kommune i 2020. Vi går blant annet fra 5 til 4 kommunalområder ved at helse samles, mens enheter er fordelt og samlet innenfor fag- og driftsområder med mål om å forene og ensarte  drift, arbeide med kvalitet på tjenester, sykefravær og økonomistyring.

I neste del av omorganiseringen vil det ses på antallet enheter og eventuelt behovet for avdelingsledere.

Stillingene som sektorleder er flunkende ny, og en del av arbeidet med å ta både Narvik og Narvik kommune til nye høyder.